Nowa aplikacja do obsługi konta abonenckiego „Mój T-Mobile”


T-Mobile rozpoczął udostępnianie nowej wersji oficjalnej aplikacji do zarządzania kontem abonenckim – „Mój T-Mobile”.

Dzięki nowej aplikacji klienci T-Mobile otrzymają wszystkie dane dotyczących posiadanych usług i ofert, płatności itp. bez konieczności połączenia z biurem obsługi.

Nowy „Mój T-Mobile” oferuje możliwość zarządzania większością usług i pakietów dodatkowych (np. roamingu).

Aplikacja pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy), oraz dokonywanie płatności właściwie jednym kliknięciem dzięki możliwości płatności online lub z pomocą karty kredytowej.

Użytkownicy mają także w nowej aplikacji możliwość podłączenia innych posiadanych przez siebie numerów, także pre-paidowych oraz łatwe zarządzanie nimi dzięki funkcji nadawania nazw. Numery na kartę można doładowywać za pomocą karty kredytowej.

Aplikacja „Mój T-Mobile” zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje znacznie większą stabilność i szybkość działania.

Nowa wersja „Mój T-Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla klientów abonamentowych oraz T-Mobile na Kartę. W tej chwili jest dostępna dla około 20% użytkowników, do końca października, będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android.

aplikacja mój t-mobile smartfony konto

źródło: T-Mobile