Moje Usługi to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika.
Moje Usługi pozwalają klientom opłacać rachunki – kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem on-line. Z serwisu mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.
Moje Usługi to nowe podejście do opłacania rachunków.
Klient sam decyduje, którymi rachunkami i fakturami, od których usługodawców, chce zarządzać poprzez serwis. Mogą to być np. rachunki za prąd, gaz, telefon czy czynsz i inne. Terminy i kwoty do zapłaty są widoczne na jednym ekranie, system również przypomina o nadchodzących płatnościach. Dzięki temu użytkownik dokładnie wie ile i na co wydaje pieniądze, płaci w terminie, a wykonywane opłaty nie mieszają się z licznymi innymi wydatkami na rachunku bankowym.
Serwis Moje Usługi w automatyczny sposób pobiera dane do płatności. Jest to możliwe poprzez:
- połączenie z eBOK – klient jednorazowo podaje login i hasło, a jego opłaty za prąd, gaz czy telefon automatycznie pojawią się w aplikacji;
- przesyłanie wiadomości mailowych zawierających informacje o płatnościach. Wystarczy, że w treści maila zawarte są takie dane jak numer konta, kwota oraz termin płatności;
- bezpieczne połączenie ze skrzynką mailową, które pozwala systemowi Moje Usługi na wyszukanie maila z płatnością bezpośrednio w skrzynce;
- dodanie płatności cyklicznej do dowolnego odbiorcy, np. właściciela wynajmowanego przez siebie mieszkania czy gminy za podatek od nieruchomości.
Więcej informacji na stronie mojeuslugi.pl
źródło: ING