Usługa Serwis Wyświetlacza w aplikacji dostępna w sieci Plus


Od 30 listopada, dla wszystkich klientów sieci Plus będzie dostępna usługa Serwis Wyświetlacza.

Usługa Serwis Wyświetlacza w sieci Plus obejmuje nie tylko urządzenia nowe, ale również te, które klienci już posiadają i użytkują oraz pochodzące z dowolnego miejsca zakupu.

Aplikacja Serwis Wyświetlacza jest bardzo intuicyjna i prowadzi klienta krok po kroku przez kolejne etapy.

Można ją bezpłatnie pobrać z Google Play lub AppStore. Następnie można samodzielnie wykonać test smartfona w lustrze, poprzez nałożenie na siebie dwóch wyświetlających się na ekranie ramek, a algorytmy aplikacji zweryfikują stan wyświetlacza. Na koniec, jeśli stan ekranu zostanie zaakceptowany, można z poziomu aplikacji aktywować usługę.

Aplikacja Serwis Wyświetlacza to nasza odpowiedź na problem diagnozy stanu wyświetlacza w telefonach używanych. W pełni zdalny proces pozwala klientowi objąć urządzenie usługą od ręki i bez wychodzenia z domu, a także bez konieczności długiego oczekiwania na wynik oględzin zdjęcia telefonu przez eksperta, co ma miejsce w niektórych aplikacjach. To zasługa unikalnych algorytmów, nad którymi pracowaliśmy w ciągu ostatnich kilku lat i które wykorzystują stale polepszającą się jakość smartfonów i zainstalowanych w nich aparatów. – mówi Inga Zdzińska, Head of Digital Care LAB.

serwis wyświetlacza usługa

Serwis Wyświetlacza w aplikacji dla urządzeń używanych dostępny jest dla wszystkich klientów sieci Plus, zarówno abonamentowych, jak i korzystających z oferty mix, czy na kartę.

Usługa dla użytkowników ofert mix i na kartę dostępna jest za 7 zł za 30 dni i pozwala na naprawy sprzętu do wysokości 700 zł w okresie roku.

Klienci abonentowi otrzymują wariant usługi w cenie 10 zł za 30 dni pozwalający na jedną naprawę rocznie nawet do wartości telefonu.

Po zgłoszeniu uszkodzenia w ciągu dwóch dni kurier odbierze telefon od klienta, a w ciągu tygodnia zostanie on naprawiony i odesłany w ciągu kolejnych dwóch dni.

źródło: Plus