Ubezpieczenie Samsung CARE+ dla użytkowników linii Galaxy S10


Firma Samsung po raz kolejny przygotowała specjalną ofertę serwisową dla użytkowników swoich flagowych smartfonów.

W ramach promocji, nabywcy smartfonów z linii Galaxy S10 (S10e, S10, S10+) będą mogli skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia wyświetlacza, ekspresowej naprawy urządzenia czy dedykowanej infolinii.

Program serwisowy Samsung Care+ składa się z dwóch odrębnych filarów.

Pierwszy obejmuje dedykowaną infolinię, zdalne wsparcie oraz możliwość ekspresowej naprawy smartfonu w wybranych punktach serwisowych.  Skorzystać z niego mogą klienci, którzy kupią smartfon z linii Galaxy S10 między 1 kwietnia 2019 a 31 marca 2020 roku.

Drugi filar Samsung Care+ obejmuje specjalne, 3-miesięczne ubezpieczenie wyświetlacza smartfonu w modelu all-risk, z jednym zdarzeniem szkodowym. Ta opcja jest dostępna dla osób, które kupią modele Galaxy S10e, S10 lub S10+ w dniach 1 – 28 kwietnia 2019.

3 miesiące ubezpieczenia wyświetlacza w prezencie i kolejne 9 miesięcy za 49 zł.

Klienci, którzy skorzystają z drugiego filaru Samsung Care+, będą mogli w terminie do 25 dni od momentu aktywowania smartfonu (nie później niż do 5 maja 2019), rozszerzyć zakres ochrony o kolejne 9 miesięcy, w promocyjnej cenie 49 zł. Warunkiem skorzystania z przedłużonego ubezpieczenia będzie podpisanie umowy o udzielenie ochrony ubezpieczeniowej z Towarzystwem Ubezpieczeń La Parisienne Assurances S.A.

Osoby, które aktywowały Galaxy S10e, S10 lub S10+ do końca marca 2019 r. mogą przedłużyć ochronę swojego wyświetlacza o kolejne 9 miesięcy za 399 zł.

Szczegółowe informacje dotyczące oferty, formularz rejestracyjny, a także lista partnerów biorących udział w promocji i regulamin dostępne są na stronie internetowej: careplus.samsung.pl.

źródło: Samsung Polska