T-Mobile informuje o swoich działaniach w sytuacji epidemicznej


T?Mobile jako operator infrastruktury krytycznej na bieżąco monitoruje wszelkie pojawiające się w Polsce zagrożenia.

T-Mobile wdrożył wszystkie niezbędne środki, aby przygotować sieć na zwiększone zapotrzebowanie na usługi głosowe, jak i transmisję danych, wynikające z zamknięcia szkół i przedszkoli, zwiększonego wykorzystania pracy zdalnej oraz wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Sieć T-Mobile działa obecnie bez zakłóceń.

T-Mobile na bieżąco obserwuje sytuację w kraju i jej wpływ na zachowanie klientów, zapotrzebowanie na usługi – dostosowując pracę firmy i sieci do tych potrzeb.

Informacja o sklepach T-Mobile

W związku z wdrożeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, począwszy od soboty 14 marca, zgodnie z zarządzeniem polskiego rządu we wszystkich galeriach handlowych zostały zamknięte sklepy, w tym placówki T?Mobile.

Do czasu, gdy sytuacja i zarządzenia nie ulegną zmianie sklepy uliczne pozostają otwarte.

W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz ze względu na zalecenie ograniczenia wychodzenia z domu. T-Mobile zachęca wszystkich klientów w pierwszej kolejności do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z obsługą klienta, w tym wsparcia telefonicznego pod numerem 602 900 000, czatu na www.t-mobile.pl.

Większość transakcji można dokonać za pośrednictwem aplikacji Mój TMobile.

źródło: T-Mobile